Om du inte når din mail kan det även vara att du har felaktiga konto uppgifter på någon av dina andra enheter.
Kommer det flera inloggningsförsök med felaktiga inställningar, 10 gånger på 10 min så kommer din IP adress spärras under 30 min.
När denna tid löper ut kan det komma att fungera fram till att den enhet med fel uppgifter försökt 10 gånger på nytt och spärrar din IP adress igen. Detta kommer forsätta tills man korrigerat enheten som försöker logga in med felaktiga uppgifter.
Vänligen kontrollera dina uppgifter på alla dina enheter mot guiderna som finns på här på hemsidan då denna info är gratis och bra, Behöver du hjälp att lösa det ifall du inte inte får rätsida på det eller tycker det är skönt någon annan fixar det så kan vi självklart hjälpa dig mot debitering (från 499 kr).
Webmailen når du via https://webmail.bjarenet.com (Vi rekommenderar att använda en mailklient enligt instruktioner nedan!)
E-post hos BjareNET/EKTV - Servrar
Notera att ditt användarnamn är hela e-postadressen och att vi kräver autentisering/verifiering för utgående e-post.
För att ansluta med en e-postklient till våra e-postservrar använder du nedanstående inställningar.
Inkommande server (IMAP/POP3)
Server: mail.bjarenet.com
Port IMAP (SSL/TLS): 993
Port POP3 (SSL/TLS): 995
Utgående server (SMTP)
Server: mail.bjarenet.com
Port (SSL/TLS): 465
Port (STARTTLS): 587
Just nu erbjuder vi alla en uppgradering av mailboxen på BjareNET/EKTV så den inte blir full och du inte får fler mail, inte kul om mailen inte kommer. Ett stopp i maskineriet vore ju riktigt tråkigt, men det har vi en enkel lösning på nu!
Om du inte vill rensa i e-posten kan du numera köpa till mer utrymme från den befintliga gratisnivån på 0,5GB till 2GB, 50GB eller 100GB. Fyll bara i formuläret KLICKA HÄR så uppgraderar vi det åt er snabbt som blixten och du kan njuta av mycket mer utrymme för dina mail. Inga fler stopp och inget mer mailrensande!